مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-16اجتماعي

فارس من| تکمیل پروژه تصفیه خانه کارخانه کمپوست خمیران در 3 ماه آینده


انباشت زباله های روستای خمیران انزلی بلای جان ساکنان محله یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این موضوع آورده است : در چند سال اخیر طبیعت سرسبز روستای خمیران بندر انزلی با انبوهی از زباله انباشته شده و شیرابه های این حجم از زباله و دفن غیراصولی آن ها در دل طبیعت، سلامت اهالی این روستا را به خطر انداخته است.

  پس از ثبت این سوژه در سامانه فارس من فرماندار شهرستان بندرانزلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان از قول مساعد دادستان در خصوص رسیدگی به وضعیت کارخانه کمپوست خمیران خبر داد.

حال پس از گذشت چهار روز از گزارش خبرگزاری فارس از وضعیت کارخانه کمپوست خمیران عصر امروز دادستان انزلی همراه با شهردار، بخشدار و رییس محیط زیست این شهرستان از کارخانه کمپوست خمیران بازدید و آخرین وضعیت این کارخانه را مورد بررسی قرار داد.

  باید معضل زباله خمیران زودتر رفع شود دادستان بندر انزلی در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرانزلی با بیان اینکه هر چه زودتر باید کوه های زباله در این منطقه را جمع آوری شود، اظهار کرد: همه ی مسؤولان شهرستان با کمک کردن به مجموعه شهرداری باید این معضل را برطرف سازند و اعتبارات لازم با پیگیری نماینده محترم شهرستان جذب شود تا این کارخانه از این وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تکمیل پروژه تصفیه خانه کارخانه کمپوست خمیران در 3 ماه آینده

فارس من| تکمیل پروژه تصفیه خانه کارخانه کمپوست خمیران در 3 ماه آینده